tłumacz tłumacz
431
BLOG

Wiadomości ze świata bez cenzury

tłumacz tłumacz Polityka Obserwuj notkę 3

Od kilku lat zamieszczałem serwisy informacyjne starając się wybierać wiadomości które nie pojawią się w głównym polskojęzycznym nurcie informacyjnym. Zmieniała się forma, zmieniały się źródła informacji. 

Zauważyłem że większość takich informacji pochodzi ze źródeł rosyjskich. Dlatego założyłem temat TYLKO W ROSYJSKIEJ TELEWIZJI TERAZ!

http://www.forum.michalkiewicz.pl/viewtopic.php?f=4&t=14275&start=500


Temat doczekał się już ponad 5000 odsłon.

Obecna forma wydaje się optymalna ; jest dla mnie najmniej absorbująca, a jednocześnie zapewnia parodniową aktualizację w ciągu dnia.


Staram się aby podawane bardzo skrótowo przeze mnie informacje były wsparte obrazem telewizyjnym dla przezwyciężenia problemów językowych Czytelników. Ponad 90% to materiały w języku rosyjskim, pozostałe w angielskim.

Serwis jest aktualizowany nawet parokrotnie w ciągu dnia, jednak zaniechałem kopiowania go w innych publikatorach. Natomiast zamierzam przypominać o jego istnieniu co kilka miesięcy na różnych łamach.

Zachęcam do nocnej lektury kiedy załączone klipy video szybko się otwierają. Przepraszam za ignorowanie wpisów innych Forumowiczów. Założony przeze mnie temat traktuję jako linkownię. Ewentualne komentarze proszę zamieszczać tylko tutaj.  W miarę możliwości będę na nie odpowiadał, też tylko tutaj.

tłumacz
O mnie tłumacz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka